• Lucka nummer TRE

Redan dags att öppna den tredje luckan i adventskalendern. Gillar det här med en adventskalender på bloggen, lite annorlunda och definitivt roligt att göra :)

 

Dagens julpynt är min mjukisjulgran som sjunger och dansar (snarare vibrerar) :) Tycker den är härlig :P

 

Tyvärr blir det ingen väderbild idag eftersom jag jobbade till 16 och när jag kom hem var det mörkt så jag har inte kunnat fota vädret ^^ Men i alla fall så har dagen bestått av regn, regn, regn och mera regn. Trist! Börjar faktiskt längta efter snön :P Mest för att få gå ut och testa min kamera när det är snö ute ;) Men oxå för att vädret nu är riktigt tråkigt, är som något slags mellanting mellan höst och vinter :/ Men visst det är skönt att slippa halkan och att skotta snö.

 

Detta är helt klart årets julgodis, i alla fall bland det man köper :) Det är exakt samma choklad som i dom klassiska kinderäggen, och är ju bara föör gott!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0