• Lucka nummer TVÅ

Andra luckan har öppnats då det idag är den andra december :) Idag är det även min pappas födelsedag, så grattis till dig pappa ♥ Tänkte göra så detta året att jag tar fram ett par saker som julpynt varje dag istället för allt på en gång, så får ni se vad vi pyntar med. Har god lust att köpa julgardiner och sätta upp (har inte haft några innan), men jag vet inte om min ekonomi tillåter det. Vi får se :)

 

Så här ser kalendern ut idag, ganska många dagar kvar :P

 

Julpyntet för dagen är som på bilden såna som det snöar i :)

 

Dagens väder är likt gårdagens - väldigt trist. Idag regnar det mindre än igår och blåser inget, men är ändå lite kallare. Temperaturen har legat runt 5 grader.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0