Näst sista dagen på året

Idag har vi haft fullt upp med bullbak :) Blev ca 80 st. Förutom det så var jag ute en sväng vid hönsen och ankorna med Ebba. Plockade upp och höll honankan - som är mycket lugnare än hanen - och Ebba gav den en puss på huvudet :P
Ikväll ska jag iväg in till Visby och hämta Jonathan som ska vara hos oss ett tag nu. Så ikväll kan han äntligen få sina julklappar :) Hoppas han blir glad.
Slog huvudet i väggen/snetaket inne på mitt gamla rum (där jag sover när jag är här) så jag började må illa efteråt :( Men det låter värre än det är tror jag ^^


Saffransbullar med vaniljkräm :) Mums!


Månen idag :) Som ni kanske märkt så gillar jag att fota månen :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0