Spikmatta

 

Vet att det har varit mycket liv om spikmattor och om huruvida dom är hjälper mot olika saker eller inte. Men jag köpte denna mattan förra året och jag är nöjd med den :) Jag kan inte svara på om den hjälper men jag brukar ligga på den när jag har ont i ryggen och det känns bättre efteråt. Använder den även annars oxå. Vad jag kan säga, och Joel håller med, är att man somnar lättare om man legat på denna en stund först samt att man känner sig lugn och avslappnad :) Sen så gör det inte ont heller när man ligger på den, som man lätt kan tro. Visst först i början gör det lite ont men det försvinner fort. "Spikarna" känns ju vassa om man känner på dom med händerna, men då ska man ha i åtanke att händerna är väldigt känsliga vilket inte ryggen är :) Så prova!

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0