Glada nyheter!

Vi börjar med att jag fick min första lön idag på det nya sommarjobbet :) Inte helt fel! Ska spara pengar tills jag ska till Ge-kås i Ullared med familjen i mitten av juli. Nästa är att jag bokat biljett till den resan. Billigt som tusan blev det, bara 61 kr (hade räknat med 300 kr) :D Längtar!

Sen så har jag haft nytt besöksrekord här på bloggen igår, 43 st :) Det gillas!

Ikväll ska jag färga mitt hår, brunt ska det bli. Har växt ut så väldans mycket sen sist jag färgade och jag är trött på det just nu så det ska bli nice!

I morgon är jag ledig och då ska jag baka en morotskaka tänkte jag, som jag ska ha med i morgon kväll när vi ska till Ola igen :) Min tur att bidra lite tycker jag ^^ Ska även handla mat och fixa med lite hushållssysslor :)

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0