Just nu och snart

För nån vecka sen pajade varmvattenberedaren (tror det heter så), så vi måste elda med ved nu om vi ska få varmvatten. Men när den fungerar är det bara att vrida på en liten spak så sköter det sig självt. Igår var det en kille här och kollade, och han trodde att det var nåt elektiskt. Så idag har svärfar och en elektriker varit här och kollat på den. Dom bytte lite grejer och trixade med kablar men inget hjälpte. Dom kom fram till att det inte var nåt fel med det elektriska så nu ska samma kille och svärfar komma hit igen i morgon och se om dom kan lösa det. Hoppas dom löser det!

I eftermiddags var jag på sommarinfo om jobbet. Tog längre tid än jag räknat med och jag visste nästan precis allt sen innan. Men jag får ju betalt så :) Sen åkte jag in till Växjö för att storhandla. Jobbigt som f*n att köra i stan nu när dom håller på att bygga/ändra om en hel massa vägar så jag väntade 10 minuter för att komma igenom först en korsning och lite längre fram en till.. Drygt..

I morgon på förmiddagen ska jag lämna blod och fixa nåt ärende på stan. Har dock inte bestämt vilken tid jag ska in, det är drop-in på blodgivningen mellan 8-12. Eventuellt blir det att äta lunch i stan eller så köper jag med nåt hem :) Sen så ska jag jobba i morgon kväll och torsdag på dagen.

Nu ska jag spela sims 3 och äta lite naturgodis :) Kram på er alla!



Kommentarer
Lotta

Toppen!! kul att se dej!

2011-06-14 @ 20:43:06
Madeleine

Detsamma! Längesen ju :P

2011-06-14 @ 21:02:25
URL: http://maddiesworld.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0