Mera mys med Szasz

Ikväll har vi varit hos Ola med familj igen :) Pia och svärfar var där med, trevligt. Vi grillade vildsvin igen, guu så gott det är! Tog ju med mig en morotskaka som var mycket uppskattad, vissa tog tre bitar tror jag ;) Pia fick ta med några bitar hem till sina barn och resterande fick Szasz-familjen behålla. Delade den så det blev 24 bitar. Gjorde med grönt kokos denna gången :)

Blev mycket lekar; bland annat massvis med stångboll, lite boule, fotboll (dock inte jag), hopp/lek på studsmattan och lite speedminton (tror jag det heter, liknar iaf badminton) :) Skoj!

Fick med oss gräslöken hem iaf, och en liten fläderbuske :)

Nu blir det mycket jobb framöver :) Jobbar kvällstur onsdag till fredag, sen dagtur lördag och söndag, kvällstur på måndag, ledig tisdag följt av kvällstur onsdag till lördag, dagtur på söndag och en kvällstur på måndag. Puh! Så om ni inte hör så mycket här ifrån så vet ni varför :P

 

 

Hoppas ni har det bra!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0