Midsommarfirande

Här kommer några bilder från vårat midsommarfirande i Gransholm idag :) :

 

Den fina midsommarstången, som vi så klart dansade runt :P

 

Kött från grillmästaren Tore (svärfar) och vattenmelon :)

 

Bakad potatis från Ola och Bibbi :)

 

Pias goda bröd :)

 

Bibbis härliga sallad :)

 

Trevligt sällskap och god mat, precis som det ska vara på midsommar :) Dock jobbigt väder, eftersom det växlade mellan sol, molnigt/regn och blåsigt hela dagen. Blev riktigt kallt ute nu på kvällen. Men det är väl typiskt midsommarväder antar jag ^^ Fick bara sån enorm hemlängtan (till Gotland) nu nyss! :( Sitter och tittar på bilden jag fick av på min älskade brorsdotter Ebba, och märker att saknaden blev jättestor :( Så tyvärr tappade jag humöret just nu, men jag återkommer på bättre humör i morgon efter jag jobbat :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0