Ny måndag, ny vecka

Då startar ännu en ny vecka. Idag ska jag stryka kläder och gardiner. Ikväll blir det jobb och likadant i morgon på dagen. Sen ska jag jobba dagen på midsommardagen oxå :) Det är dom tiderna jag har än så länge. Idag börjar sommarschemat. Snart får jag första lönen med :) Me like! Trivs verkligen bra på mitt jobb.

Har börjat läsa om en bok som jag läste för många år sedan, den heter Matildas Sista Vals. Minns inte så mycket om vad den handlar om, vet bara att den var bra :P Kommer mer info om den när jag läst klart.

På midsommarafton ska vi förmodligen till svärfar och fira med resten av Tunroth-klanen :) Just nu finns inte så mycket mer planer inför veckan, vi får se vad som händer.

Ska sätta mig och spela lite sims 3 nu, håller på att designa ett hus :)

 

 



Kommentarer
Nathaly

Åh älska sims! Men är så ledsen för att jag inte kunde få in alla nya möbler och sånt jag köpte :( Har du originalsims eller tankat?

2011-06-20 @ 10:26:58
URL: http://kaosochkarlek.bloggplatsen.se
Madeleine

Samma här! Jag har originalet :) Vilket har du?

2011-06-20 @ 10:44:44
URL: http://maddiesworld.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0