Överhettad

Idag är det verkligen stekhett ute, och det hade inte varit så farligt om det inte var så tung luft så det är jobbigt att andas (i alla fall för mig). Jag älskar när det är varmt men idag är det för varmt :P Har hört att det ska bli åska här ikväll, och just nu känner jag att det gärna får komma åska så det lättar lite ute så att säga. Tur att vi har vårt vardagsrum i "källaren" vilket innebär svalt golv = svalt rum. Sen måste man ju bara ta av allt vad strumpor och skor heter, i alla fall här hemma, så håller man sig svalare :)

Var inne i stan idag en sväng och köpte lite studentgrejer. Joels systerson Alexander tar nämligen studenten i morgon, och självklart ska vi dit och titta! Sen var jag på TGR och köpte mer garn till mammas halsduk, så nu kan jag äntligen fortsätta på den :) TGR är en härlig affär, köpte en liten blå vas för 20 kr och garnet kostade 10kr per nystan (50g), inte helt fel priser om du frågar mig :P

Köpte också billigt älgskav, viltskav (hjort) och lax på Lidl så ikväll blir det vilt med färskpotatis, mums! :)

 

Vasen i fråga :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0