Sommarens trädgårdsblommor

Har varit ute och fotat sommarblommorna i trädgården idag efter jobbet:

 

 

 

 

 

 

Knopp i luktärten!

 

 

 

 

 

 

Btw fick låna Erikas digitala systemkamera igår och fotade lite med. Egentligen så bad hon mig hålla den medan hon fixade med midsommarstången, men hon får skylla sig själv lite :P Tror inte hon hade nåt emot att jag fotade, det är ju bara att radera dom ju. Kan i alla fall bara säga att jag blev ännu mer sugen på att skaffa en själv :) Synd bara att dom ska vara så dyra.. Måste försöka spara ihop lite (läs: mycket) cash och införskaffa en. Hittade en på Media Markt med 18 megapixel som jag vill ha, men den kostar ca 7 000:- och så mycket har jag inte till övers :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0