Tappad på blod!

Kom hem för en stund sen från blodgivningen :) Jösses så trött jag blev denna gången, höll på att somna på bussen hem :S Känner mig inte helt på topp att jobba ikväll, men det ska säkert gå bra :) Tur att man har ett så bra jobb, att man fixar att lämna blod och sen jobba (fast det vet jag ju inte ännu men). Eftersom jag jobbar till 21.45 ikväll och börjar 08.30 i morgon så är det inte säkert att jag hinner/orkar lägga in något på bloggen förän i morgon kväll. Bara ifall ni undrar om det inte kommer in några inlägg den närmaste tiden.

Nu måste jag vila mig en stund innan jag ska iväg till jobbet, och eventuellt hjälpa svärfar med varmvattenberedaren. Skulle tydligen tömma den helt på vatten så nu är vattnet avstängt i hela huset ett tag. Hopplösa maskiner..

Ha det så bra nu så hörs vi snart igen, håll till godo ♥ Under tiden kan ni gå in på Geblod.nu för mer info om blodgivning och hur ni blir det :)




Lite bandage efteråt :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0