Akvarierengöring

Pappa och jag har idag hjälpts åt att göra rent hans akvarium som var fullt med alger och smuts, så det behövdes verkligen. Det är galet svårt att få bort algerna när man väl fått dit dom, algerna sitter stenhårt fast. Men nu ser det i alla fall mycket bättre ut :)

Vi (mest jag) har också löst klart några korsord, annars har vi inte gjort så mycket mer idag. Ikväll ska vi äta fläskfilé i whiskeysås, gott! :D

Ute är det soligt men ganska kallt, vilket inte gör så mycket då det är soligt. Nu tänkte jag gå ut och se om dom andra behöver någon hjälp i ladugården, annars kan jag nog prata lite med Jonathan som jag tror kom hit med sin pappa för en stund sen :)

Saknar min älskling där hemma nu, men det är skönt att vara här också <3


Akvariet i fråga, efter rengöringen :)


Fotograf: Madeleine



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0