♥ Dag 15 – Mina drömmar

Antar att det inte är mina drömmar på nätterna jag ska skriva om ;)

Jag har många drömmar, stora och små men jag kan väl nämna några av dom utan specifika tidsangivelser. Jag drömmer om att få ett jobb, helst ett "fast" jobb där jag kan trivas och tycka att det är kul att gå till jobbet, om än inte varje dag så i alla fall ibland.

Sen drömmer jag om att jag och Joel ska köpa ett eget hus någonstans på landet, ett lagom stort hus men en inte alltför stor trädgård gärna med flera fruktträd och bärbuskar. Det kan visserligen ordnas senare. Sen vill jag gärna ha ett hönshus så jag kan ha små söta dvärg-kochin hönor.

Nästa dröm är att skaffa barn, hur många vet jag inte det får tiden utvisa. Jag vill inte ha barn precis just nu men om några år så kanske. I samma veva kan jag ju nämna att jag gärna skulle gifta mig med Joel men vi får väl se hur det blir med det då han inte är så himla "på" det.

Det sista jag ska skriva om är att jag drömmer om att åka utomlands, jag är en sån person som inte har några större krav på vart vi skulle åka. Jag skulle lätt kunna dra till nästan vilket land som, men jag skulle gärna åka till Jamaica. Sen vill jag absolut åka tillbaka till Italien och Rom, och har nog planer på att göra det en dag.

Jaha, det var väl dom större drömmarna i alla fall :)

 

Bild lånad från Google



Kommentarer
Nathaly

Jag kommer ihåg när vi var små och ni hade fått kycklingar, det var så mysigt, så höll vi på att gosa med dom och gick in till din farfar (kanske? som bodde i huset bredvid er) med pipande små kycklingar :)

2011-03-14 @ 20:51:45
Madeleine

Min farfar har jag aldrig träffats så du måste mena grannen, min farbror :) Kommer du ihåg hur gamla vi var?

2011-03-14 @ 21:25:21
URL: http://maddiesworld.blogg.se/
Nathaly

Jaha ja han bodde iaf i ett hus på er tomt :) Ja du vad kan vi ha varit, kanske 8-9? Dom var verkligen hur söta som helst dom där små fjunungarna :) Är du på gotland nu?

2011-03-28 @ 22:08:46
Madeleine

okej, har inte så mycket minne av det tyvärr men vi har haft kycklingar ett par gånger så :) Ja, jag är på gotland men åker hemåt i morgon.

2011-03-29 @ 13:39:20
URL: http://maddiesworld.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0