♥ Dag 17 – Mitt favoritminne

Detta var nog det svåraste dagen att skriva om, jag har så många minnen och det är sjukt svårt att komma på vad man ska skriva om. Jag har funderat hela dagen och nu kommit fram till att mitt favoritminne är när jag och Joel träffades för allra första gången. Det var den 25 juli 2006 och Joel skulle komma in med båten vid 18-tiden. Jag åkte i bilen in tillsammans med pappa och var jättenervös och jätteivrig på samma gång. Jag väntade en liten stund (kändes dock som en evighet) och sen när han kom ut ur terminalen och jag såg honom så kändes allt bara så rätt. Och han var så söt! Haha, det var min första tanke i alla fall. Han stannade nästan en vecka och vi bodde tillsammans i Visby. Det var den bästa tiden i mitt liv, jag var så lycklig (och är fortfarande så klart) :) Vädret var så fint och det var så varmt. Vi hade bara varandra då och allt var perfekt <3

 

Joel i det rum han bodde i när vi träffades <3 Detta var en av de första bilderna jag såg på honom :)

 

Fotograf: Joel



Kommentarer
Erika

Hihi, är det samma rum som Jon hade innan han flyttade till stan kanske? ;)

2011-03-14 @ 18:13:09
URL: http://erikasjodahl.blogg.se/
Madeleine

Precis, alla syskon har haft det rummet nån gång :)

2011-03-14 @ 18:19:46
URL: http://maddiesworld.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0