En liten promenad

Idag har jag haft riktigt ont i ryggen. Har haft det i ca 3 dagar nu, men det är inte helt ovanligt när det gäller mig så jag tar det inte så hårt. Får ont så fort jag gör något ansträngande, vilket är frustrerande.

Vi åt kött och potatis ikväll, till det brukar vi ha smörgåsgurka. Sist vi handlade så hittade jag saltgurka så vi bestämde oss för att prova det istället. Fy fan så äckligt säger jag bara, tror aldrig jag ätit något så motbjudande förut :( Så det köper jag aldrig igen!

Vi skulle titta på när Joels brorson Timothy (6år) spelade innebandy uppe vid skolan ikväll så vi gick ut på en promenad upp dit. Joel sa att det började kl 19 så vi gick en kvart innan. På vägen ringde Joel sin bror och fick veta att det började 18 så det var nästan slut när vi kom, men kul ändå att titta på dom små knattarna :)

Fasen så kallt det var ute ikväll, blåser och isar.. Skulle visst snöa nu torsdag-fredag :( När ska våren komma?

Kammade katterna lite idag, vilket slutade med att Fluffy blev fly förbannad på mig som vanligt :P Hon har så sjukt mycket hår som behöver kammas bort, men hon har blandade känslor om det; en sorts hatkärlek ^^ Men jisses va mjuk hennes päls blir sen <3

 

Fotograf: Madeleine



Kommentarer
Marika

åhh va söt hon e din kissemiss!! Låter dock inte bra att du får ont i ryggen :( är det ländryggen? de bästa brukar va att ändå försöka röra på sig, så man inte blir helt stel. Man kan ju också träna magen så ryggen får bättre stabilitet, skall jag försöka med tänkte jag iaf ^^ kram!

2011-03-17 @ 09:52:45
Madeleine

Visst är hon :) Nej, det varierar så ibland är det är inte samma ställe varje gång, har funderat på att börja simma för det ska vara bra för ryggen har jag hört. Inte så roligt att simma själv dock, så jag ska försöka få med Joel men det är inte så lätt :P kram

2011-03-17 @ 15:16:44
URL: http://maddiesworld.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0