En stund i Visby

Pappa skulle in till lasarettet idag och fotografera ögonen för att kolla om det blivit några förändringar, så jag fick köra in och hem eftersom har ser så dåligt efteråt. Det hela tog ca en timme och under tiden gick jag runt på stan, var på öster och på adelsgatan. Besökte bland annat min favoritaffär i Visby; Solkristallen, sen var jag på Kränku oxå.
När vi kom hem bakade jag och mamma morotskaka, såå gott :) I morgon blir det nog bullbak :)
Idag har det inte varit lika varmt som igår men ändå fint och soligt, men blåsigt idag oxå. Kan våren vara på gång tro? :)


Solkristallen :D


Kränku :)

Fotograf: Madeleine



Kommentarer
toloe

jag vill åka till visby nån gång

2011-03-23 @ 22:27:00
Madeleine

Det tycker jag absolut du ska :)

2011-03-24 @ 19:28:26
URL: http://maddiesworld.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0