Helg

Idag lördag så fyller Joels pappa år så vi ska dit och fira honom i eftermiddag :) Innan dess är det mest lugnt, inget planerat. Vet inte hur länge vi stannar idag så vi får se vad vi ska göra ikväll. Igår såg vi första Underworld-filmen, faktiskt riktigt bra :) Igår var också min äldsta storebrors födelsedag.

I morgon söndag ska Joel ev. iväg och fiska med sin bror, och jag tänkte att jag skulle baka kanelbullar, och i morgon kväll så är det ju Solsidan :) Snart slut på den serien, tyvärr..

Jag känner att jag inte kan låta bli att nämna något om jordbävningen/tsunamin i Japan. Hörde nu på morgonen att något kärnkraftverk pajat så det läcker ut radioaktiva ämnen. Det är galet hur mycket naturkatastrofer det händer nu.. Vi har tsunamin i Thailand (med omnejd), sen har vi dom kraftiga bränderna i Australien som senare följdes av enorma översvämningar, vi får inte glömma katastrofen med jordbävningen i Haiti, och sen har vi förstås alla orkaner och tornados världen över.

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0