Kalas

Ikväll hade vi som sagt kalas för mamma som fyllt år. Det var min familj (jag, mamma, pappa, Patrik), min brors familj (Magnus, Carola, Belle, Jonathan, Eddie, Ebba), mormor & morfar (Britta & Ivan), moster (Lilian) och kusin med pojkvän (Elisabeth, Andreas). Vi hade trevligt och maten samt efterrätten var mycket uppskattade :) En hel del prat blev det, och jag lyckades få min morfar att lägga pussel (Ebbas) med mig :P

Delade även ut recept på morotskakan till mormor och kusinen, så det kallar jag att lyckas bra med bakningen :) Denna gången färgade vi lite kokos grönt och la på, blev jättefint :) Var meningen att vi skulle blanda röd och gul karamellfärg för att få orange, men vi hade ingen gul så det får bli en annan gång.

Elisabeth och Andreas pratade lite om att komma förbi där hemma i Gemla och hälsa på, när dom hade vägarna förbi på vägen till Malmö, så det hoppas jag att dom gör! :)

Dagens hiss: Kalaset
Dagens diss: Kallt ute





Den mycket uppskattade och fina morotskakan

Fotograf: Madeleine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0