Lång dag..

Lång jobbig dag idag.. Började med att jag gick upp 05.55 och därmed bara sov ca 5,5 timmar vilket jag inte alls är van vid så nu är jag ganska trött och seg. Man blir trött av att resa hela dagen, även om det är mest sittande. Var tvungen att handla innan jag och Joel körde hem från Växjö eftersom kylskåpet var tomt. När jag kom hem slängde jag in tvätt i maskinen, packade upp det mesta och fixade mat.

Upptäckte sen att min lilla sandpäron-planta var försvunnen, sjukt nog.. Planterade ett frö med lite utväxt på och den växte lite medan jag var hemma. När jag åkte till Gotland skulle Joel ta hand om den och nu är plantan borta, bara jord kvar.. Hm.. Han påstår att den finns under jorden nånstans men jag tvivlar.

I alla fall så är det skönt att vara hemma igen, men samtidigt trist att lämna ön. Ikväll ska jag bara slöa, kolla lite på Simpsons och Family Guy. Joel är och kollar på hockey som vanligt :P

 

Del av aktersalongen på MS Gotland :)

Fotograf: Madeleine

 

Dagens hiss: Hemma igen hos Joel och katterna

Dagens diss: Trist dag



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0