Denna veckan

Igår jobbade jag hela dagen (först dagpasset själv) och ikväll ska jag oxå jobba :) Tyvärr så missar jag då Joels brorsdotter Julias födelsedagskalas. I morgon ska jag mest hålla på hemma och fixa, ska eventuellt handla mat då oxå. På fredagkväll blir det 3D-bio som jag nämnt tidigare; Pirates of the Caribbean: On stranger tides :D Sen på lördag är det Joel systerdotter Linneas konfirmation. Så lite planer finns det allt :)

Idag är jag ska ta bussen in till jobbet, eftersom Joel behöver bilen idag/ikväll. Så klart är det så att bussen går 14.30 (framme 14.40) och jag börjar först 15.45. Det betyder att jag väl får strosa runt i Alvesta och gå runt i lite olika affärer, dock så finns det inte så många affärer i Alvesta ^^ Men men det går säkert bra, kan ju gå direkt till jobbet men det får jag ju inte betalt för. Hoppas det inte regnar bara! Tänkte iaf gå till Family NO:1 House (en klädesaffär) och titta om dom har nåt spännande och billigt :P

 

Ha en underbar dag!

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0