Söndag

Idag på förmiddagen har jag suttit och experimenterat lite med nagellack :) Sitter och väntar på att det ska torka ordentligt. Resultatet får ni se senare ;) Är knepigt att måla på högerhanden kan jag säga ^^

I eftermiddag ska jag träffa Toloe, vi ska gå runt växjösjön och sen fika på caféet :) Fint väder ute idag, det är tur det. Hade varit trist att gå annars. Självklart åker kameran med så ni får se lite bilder sen ^^

Denna veckan som kommer ska jag jobba tre dagar (än så länge); måndag, torsdag och lördag. Skönt, gillar att jobba :P Det är trevligt att ha något att göra och få in lite pengar, även om jag inte har världens mest ansträngande jobb ^^ Men det är ett jättebra jobb och man gör något viktigt, så känner jag i alla fall.

 

Kram på er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0