Thor 3D

Igår kväll när jag och Joel var på bio såg vi filmen Thor i 3D och den var jättebra tycker jag :) I rollerna ser vi Chris Hemsworth som Thor, Natalie Portman som Jane Foster, Tom Hiddleston som Loki, Anthony Hopkins som Odin och Stellan Skarsgård som Erik Selvig.

 

Filmen var mycket bättre än jag trodde att den skulle vara ^^ Handlingen är mycket bra, genren är action/äventyr/fantasy med en del humor och kärlek i. Skadar ju inte att Chris Hemsworth är en riktig ögongodis att titta på ;) Filmen är helt klart sevärd! Jag rekommenderar er se den i 3D :)

 

Mer info och trailer finns på: http://www.imdb.com/title/tt0800369/

 

Thor & Jane

 

;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0