Award

 

Såg precis att jag fick en award av söta Erika igår :) Har faktiskt inte hört talas om det tidigare så det var lite intressant. Tydligen går det ut på att jag ska svara på fem frågor (se längre ner) och sedan skicka vidare denna awarden till andra bloggare som jag läser och följer. Rolig grej :) De bloggare jag har valt är Marika, Frida, Sandra och så klart skickar jag tillbaka den till Erika.


Varför började du blogga? Jag startade en blogg för ett tag sen, men jag la inte ner så mycket energi i den och jag tröttnade ganska snabbt. Men i februari i år bestämde jag mig för att försöka en gång till och nu gillar jag det verkligen :)

Vilka bloggar följer du? Jag har just nu 14 bloggar som jag följer, men orkar inte rabbla upp alla här :P Kollar in då och då på andra bloggar som av olika anledningar fångar mitt intresse.


Favoritfärger? Grönt :P


Favoritfilm? Oj, det är ganska många ^^ Älskar Avatar, Lord of the rings och Twilight samt nästan alla disneyfilmer :)


Vilka länder drömmer du om att besöka? Jamaica har länge varit en dröm att åka till, och förutom det så nästan alla länder i världen :P Jag tror att alla länder har sin charm!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0