Framsteg!

Kattungen har gjort stora framsteg idag sen jag började leka med henne i eftermiddags :) Det har visat sig att hon är en riktigt kelig liten kisse :) Det är så härligt! Sen så har hon gått på kattoan oxå för första gången, hon "sölade ner" en klösmöbel på förmiddagen så det är super att hon lär sig vart hon ska gå för att "göra sitt" :)

Orkar inte göra klart det jag stickar på nu, utan fixar det sista i morgon och då får ni äntligen se vad det är :) Har varit för upptagen med vår kattjej ikväll ;) Ska försöka fota henne i morgon så ni får se ordentligt hur hon ser ut. Tänkte göra det idag, men batteriet i kameran var slut och hon har inte visat sig så mycket när jag var hemma.

Ute blåser det för fulla muggar :/ Usch, jag gillar inte när det blåser så här års. Det blir så kallt och otäckt när vinden viner så där. Hoppas det slutar snart.

Vad har ni gjort denna helg? :)



Kommentarer
Anonym

När jag tagit hem en kattunge så sätter jag den direkt i kattlådan och krafsar med dens tassar. Då förstår den att det är toan. Det har funkat på mina kissar iaf :) Men den blir nog rumsren ska du se, den är ju fortfarande bebis :) Får komma ut och titta på den ngn dag. Kram!

2011-11-28 @ 20:36:21
Erika

Det va jag som skrev det översta :)

2011-11-28 @ 20:36:52
URL: http://erikasjodahl.blogg.se/
Madeleine

Ja det låter bra, men hon kan gå på toa, tror hon kunde det sen innan. Bara det att hon blev skrämd av Fluffy som smällde till henne så hon "kissade på sig". Ni får absolut komma hit någon dag och hälsa på :) Kram

2011-11-28 @ 20:40:17
URL: http://maddiesworld.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0