Nästan frisk

Nu är jag så gott som frisk :) Bara täppt i näsan och en jobbig rethosta kvar, som tyvärr brukar sitta i ganska länge efteråt :/ Känner mig i alla fall frisk i övrigt och det är skönt.

Idag har jag pysslat lite hemma, bland annat att jag har bytt sängkläder (underbart!) och rengjort kylen samtidigt som jag tvättar. När jag inte gör det så håller jag på med att sticka en adventsljusstake :) Joels kommentar, igår när jag började, var att jag inte borde göra en ljusstake i brännbart materialm, haha :P

Förhoppningsvis får vi snart hämta vår lilla kattunge :) Som jag längtar! Joel har kollat med sin kompis som ska höra med sin mamma (hon vi ska köpa katten av) när vi kan hämta henne :) Så nu väntar jag bara på besked ^^

Hoppas ni har en fin måndag ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0