Nyheter på bloggen

Som ni kanske har sett så har jag nu lagt in en nedräknare tills det nya året börjar :) Du hittar den på bloggens startsida till höger :)

Nästa nyhet är att jag har lagt in en ny kategori här på bloggen som jag kallar för Utseende & Inseende. Tänkte göra ett inlägg sen om just mina kategorier och förklara dom lite närmare :) Håller på just nu att rensa upp bland inläggen som ligger i kategorin Allmänt, alla hör nämligen inte in där längre utan ska flyttas till andra kategorier.

Tänkte förresten börja med att skriva dagens hiss och dagens diss igen :) Vad tror ni om det?

I morgon börjar min adventskalender här på bloggen så räknar vi ner detta året tillsammans :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0