Långa dagar

Haft en lång och av olika anledningar en jobbig dag idag, tur man har arbetskamrater som lättar upp stämningen :) Jobbat 9-12 och 15:45-21:45 idag och så var det möte 13:30-15:30. Har varit en deppdag för mig och jag vet egentligen inte varför, har ingen bra anledning men mitt humör har varit i botten :/ Inte varit arg eller så utan bara låg och snudd på ledsen. Känner mig ganska nervös inför min bredvidgång vid ny brukare på fredag och det har inte precis hjälpt mitt humör idag. I morgon blir det jobb 9-14 och 15:45-21:45 och sen i stort sett direkt i säng för jag måste gå upp tidigt på fredag morgon, vill inte ens tänka på hur tidigt (gillar inte så tidiga morgnar), men jag ska vara på plats vid 07:45 och det tar ungefär en halvtimme att köra dit. Hoppas jag kommer trivas att jobba där så det är värt en sån resa till varje pass :P
Så om jag inte är så aktiv här på bloggen fram tills fredag kväll eller så, så vet ni varför ;) Är ledig lördag och söndag i alla fall :) Hoppas ni har en bra onsdagskväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0