Lars Winnerbäck på Gutavallen! ♥

Var ju och såg Lars Winnerbäck på Gutavallen i Visby med Marika igår kväll :D Vi fick vänta en bra stund innan det började och förbandet var uruselt men sen när väl Lasse kom in på scenen så var det guld från första stund. Åh va han är underbart grym live och hans röst är ju helt i en klass för sig! Trots att det var cirka 2800 personer där så såg vi hur bra som helst och det var inte alls trångt. Njöt av varje sekund :) Ska absolut gå och kolla på honom igen om tillfälle ges! Alla bilder och filmer är tagna med mobilen.
 
Scenen precis när vi kom
 
Lars Winnerbäck
 
 
Lasse
 
 
Jag
 
 
Marika
 
Jag och Marika :)
 
T-shirt jag köpte på konserten (ej mobilbild)
 
Filmer:
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
erikasblogg.se

Åå vad jag är avis på dig!! Vill så gärna se han igen!

Svar: Haha ja han är grymt bra! :D
Madeleine ♥

2012-08-03 @ 21:00:47
URL: http://erikasblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0