Underbara filmer

Har valt ut mina favoritfilmer bland såna som har två eller fler uppföljare :) Vad dom här filmerna har gemensamt är, förtuom att dom är grymt bra, att jag inte tröttnar på att se dom :P Har faktiskt Matrix-maraton idag ;) Har medvetet valt bort tecknade/animerade filmer då om är en klass för sig.
 
LOTR* - mitt självklara förstahandsval :) Väntar med stor spänning på The Hobbit :D
 
TTS** - Underbara filmer och väntar ivrigt på Breaking Dawn del 2 :D
 
POTC*** - gillar faktiskt alla fyra filmerna i denna serien, Johnny Depp är ju bara bästa som Jack Sparrow!
 
TM**** - grymt bra gjorda filmer och många schyssta actionscener
 
BTTF***** - roliga och speciella filmer ;)
 
 
* LOTR - Lord Of The Rings/Sagan Om Ringen
** TTS - The Twilight Saga
*** POTC - Pirates Of The Caribbean
**** TM - The Matrix
***** BTTF - Back To The Future/Tillbaka Till Framtiden


Kommentarer
erikasblogg.se

Asså jag skäms för att säga det men jag har aldrig sett Sagan om ringen-filmerna :S

Svar: Ajdå du är inte klok Erika ;) Säg till så får du låna dom av mig om du vill se dom :P Kram
Madeleine ♥

2012-08-25 @ 23:23:30
URL: http://erikasblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0