Fullt upp non-stop

Ojoj, har jobbat två nätter nu och ska snart gå på nästa nattpass :/ Ganska segt, men vad gör man när det är kris på jobbet? Jo man ställer upp ^^ Så i morgon kommer jag vara supertrött så då blir det nog sängen några timmar när jag kommit hem.
Idag var jag inne i stan och handlade lite mat och en fin lite annorlunda ljusslinga som jag tänkte sätta upp i morgon. Bild på den kommer då :) När jag kom hem var Tore och Ola här och sågade ner den stora björken vi har vid garaget, som var gammal och rutten och riskerade falla ner och ställa till oreda. Bilder kommer.
Sen på eftermiddagen så bestämde jag mig för att baka saffransbullar :) Bilder kommer även där. Har precis kört Joel till hockeyn och nu ska jag blogga lite och sen kanske försöka sova en stund innan det är dags för jobb ^^ Hoppas ni har en lugnare helg än jag ;)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0