Jeans!

Har märkt att mina jeans jag haft nu har börjat bli förstora så jag fick dra upp dom hela tiden. Tröttnade på det och begav mig till Växjö för att leta billiga nya jeans då jag inte vill lägga massa pengar på kläder när jag går ner i vikt. Kollade runt lite på GS men gick in på Ica Maxi sen för jag vet att dom har sköna jeans där. Såg att dom hade rea så jeansen kostade bara 79:-/par, superbilligt tyckte jag så jag tog storlek 44 och 42 för att prova. Hade storlek 46 innan. Trodde inte de skulle passa men jag tog ändå mod till mig och provade de i 42 först, och tror ni inte att dom passade! Jag blev jättejätteglad! :D Så skönt att märka skillnad och inte bara fokusera på vågen :) Det gjorde definitivt min dag. 
Fortsätter min träning med en timme om dagen på träningscykeln (lyckas dock inte få till varje dag men jag försöker verkligen), tills jag får råd med ett nytt löpband :P
 
 


Kommentarer
erikasblogg.se

Heja heja!! Bra jobbat! Det var därför som jag tyckte du skulle använda dig att måttband med och inte bara vågen. Oftast syns det mer på måttbandet :)

Svar: Tack så mycket! Ja det verkar som du har rätt :) Kramar
Madeleine ♥

2012-12-14 @ 08:38:07
URL: http://erikasblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0