Lucia

Såg ungefär halva lucia-programmet i SVT 2 :) Missade reprisen för vi höll på med att laga och äta kalkon ;) Fy sjutton så gott! Blev massa över så det räcker till lunch och matlåda till jobbet i morgon och kvällsmat åt Joel :) Love it! Kom precis på angående lucia att det borde gå att kolla på det på svtplay.
Tänker på min gymnasievän som förlorade sin mamma idag för fyra år sedan ♥
Händer mycket spännande på fler håll i Tunroth-klanen nu, men inget jag får avslöja riktigt ännu ;) Men jag kan säga att jag gillar det jättemycket i alla fall :)
Har blivit många nattpass på jobbet nu så jag känner mig lite sliten, längtar så mycket till den 20/12 då det bär av hem till Gotland ♥ Har kvällen i morgon och så dagpass lördag och söndag. På lördag kväll ska jag på en julfest med ett av mina jobbteam :) 
Nu är det dags att skriva julkort och skicka iväg i morgon! Hoppas ni har det bra ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0