Jobb non-stop

Oj, vad jag har mycket jobb just nu ^^ Ska jobba varje dag nu och är inte helt ledig förän den 6/3 och då bara en dag :/ Men det beror dels på att jag, innan jag fick vikariatet, tog på mig en natt som jag inte skulle haft egentligen. Lite jobbigt men man får kämpa på :)

På måndag är det äntligen dags för lön och eftersom jag blivit månadsanställd nu så får jag dubbel lön, dels den för januari och dels den för februari och det gillas massor! Ska (troligtvis) börja spara lite pengar nu varje månad, vilket är underbart för det har jag aldrig kunnat göra innan :)

Är grymt sugen på att sticka iväg till Ge-Kås och shoppa loss ;) Men älsklingen vill inte följa med :/ Vet inte om jag har lust att sticka dit själv heller.. Vi får se hur det blir med det :)

Ikväll är det hockey så älsklingen ska in och kolla med sin bror så jag får ha ensamkväll ^^ Funderar på om man skulle se någon film, blir nog Melodifestivalen i alla fall.

Ha en underbar lördag ♥ Kram



Kommentarer
Malin

Jag vet vad som stressar mig allra MEST! Det är min jobbsituation.

Visst jag jobbar men jag vill ah fler timmar. Det som är lösningen på det hela är att skaffa sig ytterligare en utbildning. Har sökt en undersköterskeutbildning. Hoppas jag kommer in! :)

2012-02-25 @ 17:28:22
URL: http://malinasworld.blogg.se/
Madeleine

Det förstår jag, har haft det likadant. Hoppas oxå du kommer in på den :) Kan rekommendera att söka jobb hos kommuner.

2012-02-25 @ 18:20:23
URL: http://maddiesworld.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0