Kalas på isen

Har nyligen kommit hem från Jons födelsedagsfirande på Bergundasjön med nästan hela Tunroth-klanen :) Mysigt men kallt när det blåste, tur vi hade en eld. Provade på lite fiske oxå men ingen lycka för min del :P Några av dom andra fick ett par abborrar i alla fall. Blev grillad korv och sen Erikas goda bullar och varm chokladd :) Dom hade lagt ihop till en isborr till Jon och av mig fick han havrekakor med russin i :)

På tal om mjölk (varm choklad) så tänkte jag, enligt förslaget på mjölkförpackningen, värma mjölk och blanda i vaniljsocker :) Kanske ikväll.

Eftersom ingen ville vara med och döpa min legogubbe :( så har jag bestämt att kalla honom för Mini. Kommer lite fler bilder på honom senare :)

I morgon blir det långdag på jobbet: 8:30 till 21:45 så ni lär nog inte höra av mig så mycket då :P Hoppas ni har en bra söndag ♥



Kommentarer
Erika

Döp gubben till Jon ;)

2012-02-12 @ 16:48:03
URL: http://erikasjodahl.blogg.se/
Madeleine

Jaså, är dom lika tycker du? :P

2012-02-12 @ 17:35:09
URL: http://maddiesworld.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0