Körigt

Har jobbat 07-10:30 idag på morgonen så jag fick gå upp tidigt i morse, något som inte gillas ;) Han som skulle jobbat dagen på samma ställe, hade fått fruktansvärd huvudvärk så hon som jobbade natten har fått hoppa in nu och jobba. Då får jag börja kl 15 (till 21:45) och så jobbar hon natten sen oxå. Inte lätt när det bara är två som byts av hela tiden så :/

I morgon är jag i alla fall ledig och då ska jag in till stan och handla mat :) Gillar egentligen inte att göra det på fredagar men har inte hunnit tidigare i veckan och det behövs verkligen nu.

Ute är det i alla fall - vågar jag säga det - strålande vårväder :D Solen skiner över ett numera snöfattigt landskap och temperaturen ligger runt 7 grader :) Det gillas starkt!

Ska försöka ta mig tid att fota Mini i morgon, har en del idéer på lager :) Men först ska jag ta en välbehövlig sovmorgon ;)

Hoppas ni har en lugnare torsdag än jag :P Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0