Lördag

Idag är vädret så trist, det är grått och snöblandat regn faller från himlen då och då :/ Typsikt tröttväder. Är 2,5 grader ute idag så snön fortsätter smälta, vilket i sig är bra men allt blir så blött och slaskigt ute.

Fick ett skumt mail förut från någon med exakt samma för- och efternamn som min bror men som inte var från honom. Det innehöll en inköpslista. Måste varit någon som skrivit fel men vad är oddsen för att han ska heta precis som min bror? :P

Efter en lunch bestående av varma mackor med svamp så stack Joel ner till sin pappa eftersom han åker till USA i morgon så han ville träffa honom innan han åker :) Så jag tänkte spela lite Sim Cityy 3000 innan jag sticker iväg för jobb mellan 15:45-10 :) Hoppas ni får en fin lördag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0