Nattjobb

Sticker iväg om en halvtimme för nattjobb ^^ Jon och Jesper kom hit nyss, dom skulle visst kolla på film här :) Bjöd dom på min äppelsockerkaka och det var uppskattat :P Slänger upp en bild på den här i morgon. Känner inte att jag hinner just nu, har en del att förbereda innan jag sticker.

Jag har funderat lite på det här med gästbloggare. Tänkte att jag skulle tycka att det var kul om någon ville gästblogga här på min blogg :P Men man måste lita på personen och förmodligen byta lösenord sen ;) Men om någon vill göra detta så hojta till. Ni som har egen blogg, skulle ni kunna tänka er att ha gästbloggare? :)

Dags att göra sig iordning. Vi hörs mer i morgon, kram ♥



Kommentarer
Erikae

Kul idé men jag tror inte att jag skulle vilja ha nån som är inne på min blogg med mitt lösen. Förutom hon som gjort designen då :) Men man kan ju be gästbloggaren skicka ett mail till en annars å så kan man ju bara klistra in det i bloggen. Eller det kanske blir knas? Ha det så bra på jobbet. Kram.

2012-02-08 @ 20:16:58
URL: http://erikasjodahl.blogg.se/
Madeleine

Ja det där med mail skulle nog funka :) Tack. Kram

2012-02-09 @ 10:46:16
URL: http://maddiesworld.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0