Gått bredvid

Kom hem för en stund sen efter första dagen med att gå bredvid på det nya stället :) Verkar bra där tycker jag, det är en person som inte behöver jättemycket hjälp där så arbetstiden där är bara 09:00 till 14:00. Ska gå bredvid på måndag oxå och sen så ska jag börja jobba där på egen hand på onsdag då mitt schema börjar :) Har tänkt att jag ska ta och skriva in mina arbetstider i kalendern som hänger i köket ikväll så jag har ordentlig koll på när jag ska jobba och vem jag ska jobba vid :)

Som det ser ut nu så är jag ledig i helgen så jag tänkte baka kanelbullar i morgon :P Har fixat en ny att-göra-lista-app till min mobil så där skriver jag in allt som behöver göras, smidigt! Ska bland annat åka och lämna massa grejer till återvinningen så det ska fixas i helgen.

Nästa vecka ska jag prata med chefen om det är så att jag blir månadsanställd nu och om det i så fall ingår några semesterdagar för det har jag hört av flera att jag kan få :) Hoppas, hoppas! Ha en underbar helg alla goa läsare



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0