Inlägg att vänta på

Just nu sitter jag och kollar på Imdb efter vilka filmer som har premiär under 2012 och det är en hel del intressanta filmer kan jag tala om :) I alla fall för min del ;) Så jag håller på med ett långt inlägg (eller eventuellt flera) som ska täcka dom filmerna som jag ser fram emot att få se under detta året - naturligtvis inklusive trailers :)

Ska kolla runt lite och se vilka filmer jag kan hitta och vilka som det finns trailers på redan nu och så kanske jag delar upp det i flera inlägg så ni snart får ta del av några filmer i alla fall :) Så väntar jag med dom som det ännu inte släppts någon trailer på. Men jag håller er på sträckbänken ett tag till. Så håll till godo! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0