Jobbhelg

Vaknade i morse och två minuter senare ringer dom och undrar om jag kan jobba idag :P Självklart är man snäll och ställer upp. Så bara upp och göra sig iordning och sen sticka och jobba. Men eftersom klockan var 08:25 när hon ringde och passet börjar 08:30 så hann jag inte dit förän vid nio men det får dom acceptera :P Tydligen var det ingen som kunde jobba i morgon (dagturen) så jag fick ta det oxå. Därmed får jag skjuta på min bredvidgång och ta det vid ett annat tillfälle :/ Lite synd men man vill ju ställa upp och hoppas man får tillbaka det :)

Funderar på att kolla lite på Twilight ikväll medan jag lägger ett nytt pussel :) Är galet sugen på att se Breaking Dawn part 1 igen men det får tyvärr vänta :( Får nöja mig med dom andra så länge ;) Hoppas ni har en trevlig lördag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0