Lördagkväll

Tänkte ju kolla på Twilight ikväll men så upptäckte jag att det inte fanns någon dvd-skiva med Bluray-filmerna så jag kunde inte det :( Är ju hockey nu så älsklingen sitter bänkad framför tv:n så dit kommer man inte :P Dom vann just med 4-1 mot fbk, så nu är han glad ^^

Blev att kolla på en dvd med en Lars Winnerbäck-konstert istället men det är ju inte fy skam ;) Skulle gärna vilja gå på en av hans konsterter men jag vet inte vem som skulle följa med :P

Började på ett pussel förut men fick huvudvärk så jag orkade inte mer, tar en bild och lägger upp snart så får ni se :) Blir att duscha sen och sova för jag ska ju upp och jobba i morgon ^^ Ha det bäst, chokladhäst!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0