Städ-, tvätt och fixardagar

Tänkte ta och fixa riktigt ordentligt här i huset dom närmaste dagarna, med början idag :) Nu på förmiddagen har jag börjat med tvätten och strukit en stor hög med kläder. I eftermiddag ska jag mangla handdukar och så tänkte jag börja tvätta kuddar och täcken. Efter det ska självklart sängkläderna bytas och dom gamla tvättas.

Sen så behöver hela huset en ordentlig städning ^^ Skulle behöva rensa ur garderoben oxå tror jag. Får se hur mycket av det som blir gjort denna veckan, har inte så mycket jobb inbokat just nu så förhoppningsvis hinner jag med en hel del.

Fick precis veta att jag kunde ta ett halvt kvällspass ikväll om jag ville så det gjorde jag :) Jobbar därför 18:00 till 21:45 ikväll, helt okej tid :P

Måste in till stan någon dag oxå och fixa Joels födelsedagspresent/er - han fyller ju år på lördag :) Tyvärr vet jag inte exakt vad han ska få och däför behövs gott om tid till det.

Men nu så är det dags för lunch så jag ska gå och ta reda på vad det finns att äta :) Ha det bäst, chokladhäst!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0