Topplista: Bästa apparna

Har haft min Sony Ericsson Xperia X10 i lite mer än ett år nu och jag måste säga att jag är nöjd :) Har använt en del olika appar under året som gått och jag tänkte dela med mig av dom som jag tycker mest om. Tänk på att det är en Android som jag har och kan därför inte svara på om alla av apparna finns till Iphone.

 

Spel och underhållning:

  • Angry birds + Angry Birds Seasons + Angry Birds Rio (spel)
  • Plants Vs. Zombies (spel)
  • Bubble Blast 2 (spel)
  • Talking Tom 1 & 2 (rolig katt)
  • Mp3 Music Download (gratis nedladdning av musik)
  • V-Player (spelar upp filmer)
  • aniPet Aquarium + aniPet Freshwater Aquarium (levande bakgrundsbild i form av ett akvarium)

 

 

Bra att ha-appar:

  • Advanced Task Killer (tar bort program som tar upp onödigt minne)
  • ColorNote (funkar ungefär som post-it lappar)
  • Flashlight (ficklampa)
  • Kitchen Timer (kökstimer med tre timers)
  • Namnsdagar (widget som visar datum, veckonummer, namnsdag och speciella dagar)
  • To Do List (att göra lista)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0