Hemma igen!

Har ni saknat mig? ;) Är hemma igen nu i alla fall, eller kom vid 17-tiden och vid 17:30 åkte vi till min svärfar för att träffa hela Tunroth-klanen (i stort sett) :D Alltid lika trevligt! Men därför har jag inte hunnit lägga upp några nya inlägg idag, tyvärr men i morgon kommer det absolut en hel del! 
Har fått en kommentar om att lägga upp ett steg-för-steg-inlägg om hur jag gjorde min kiwi-nail-art. Så det ska jag absolut göra :) Vill ni se någon mer nail art i steg-för-steg så hojta till så fixar jag det! :) Eller något annat på bloggen för den delen :P
Nu måste jag gå och lägga mig för jag är ganska yr och riktigt trött. Tur man är ledig i morgon :) Kram på er alla ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0