Trött

Efter två kvälls- och nattpass på jobbet så är jag väldigt trött kan jag säga ^^ Har försökt sova lite men blir bara ännu tröttare och får huvudvärk när jag vaknar :/ Så det blir tidigt i säng ikväll. Skönt att vara ledig i morgon oxå :)
Ute är det soligt och varmt men ganska så blåsigt. Sommaren hittills har varit riktigt dålig rent vädermässigt. Bara regn, regn och mer regn. I Målilla här i Småland kom det 113 mm regn på ett dygn i förrgår, det var stora översvämningar på gränsen till naturkatastrof. Helt sjukt mycket regn, så nu måste det sluta. Punkt!
Fram tills min minisemester till helgen så händer inte så mycket. Jobb hela dagen på onsdag och halva dagen på torsdag och sen åker jag mot Ullared :D Ha en bra måndag och hopppas ni inte regnat bort! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0