Helg!

Har tredagarsledigt nu, det gillas :) Idag skulle det visst regna ute och eventuellt åska oxå :/ Så får väl hålla mig inne ^^ Har inget planerat för dagen och det är faktiskt skönt :)

I morgon ska jag in till stan och köpa nya jeans och hårfärg bland annat :P Vid 16:30-tiden i morgon ska jag iväg på 50-årsfest, det är en arbetskamrat som fyller år :)

Hoppas det blir bättre väder snart, det är ju kallt ute :( Har inte varit mer än max 13 grader ute dom senaste dagarna :/ Var tog solen och värmen vägen?

Ska nog plocka in en del tomater från växthuset i helgen, tyckte dom såg färdiga ut :) Ha en bra fredag ♥



Kommentarer
Erika

Skönt med en ledig oplanerad helg :) Själv är jag hemma för femte dagen men nu tror jag förkylningen börjat ge med sig. Kram.

2012-06-01 @ 09:13:56
URL: http://erikasjodahl.blogg.se/
Madeleine

Ja det är superskönt :) Hoppas du blir frisk snart :) Kram

2012-06-01 @ 09:23:09
URL: http://maddiesworld.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0