Sommardag!

Slänger bara in ett inlägg nu innan jag ska sova :P Tänkte bara berätta lite om min dag. Först och främst så har det varit så härligt väder idag, sol och ganska varmt :)
Annars så har ägnat några timmar åt att städa och tvätta och så. Det är ju inte så kul men med Big Bang Theory på datan så går det fint ;)
Efter att Joel kom hem från jobbet stack vi ner till svärfars hus (han är inte hemma just nu). Där gav vi katterna och hönsen mat, plockade superfina Borstnejlikor och fläderblommor samt tog med två ägg hem ;) Sen så fixade jag med ny nail art :) för att min nagel gick av på pekfingret och då pajade jag en nyckelpiga :/
Ikväll stack vi in till Pia med familj en sväng för att käka grillat och jordgubbstårta och umgås med dom :) Mys! Så gott det var :)
Nu när vi kom hem fixade jag iordning första satsen med flädersaft :D Bilder på allt från detta inlägg kommer i morgon :) Ska kanske träffa Toloe i morgon, men jag hinner lägga in bilderna med :P Då ska jag bland annat visa er vita smultron. Ha en fortsatt skön helg och god natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0