Snart ledig

Har jobbat lite mer än 18 timmar (kväll+natt) och det känns idag :P Hade varit superskönt att ha en helt ledig dag men har dock ett teammöte i eftermiddag på någon timme ^^ Men jag är helt ledig i morgon i alla fall :) Joel har tydligen bestämt att det ska vara hockeykväll i morgon med ett grabbgäng, vilket jag vanligtvis inte har något emot men jag hade hoppats på en lugn dag. Framför allt eftersom jag har två dagar med dubbelpass på jobbet efter det (9-14+15:45-21:45). Men vad gör man :P Får se vad jag hittar på då. Efter dom jobbpassen (ons-tor) så är jag ledig i tre hela dagar och det ska jag bannemig vara oxå ;)

Håller på att undersöka om jag kan få ledigt en vecka i påsk så jag kan sticka hem till min ö igen :) Förhoppningsvis funkar det bra med både ledigheten och hur båten går. Måste ta med mig bilen eftersom jag ska ta med mig en del saker som tillhör mig och som dom inte kan ha kvar när dom flyttat. Det är några större saker som inte går att ta med på båten/bussen därav behovet av bil :) Mer om det senare.

Strålande sol ute men dock bara några plus så lite kyligt är det allt :P Men jag hörde att det skulle bli upp mot 10 grader varm i helgen så det hoppas vi på :) Tänkte även försöka baka lite bullar i helgen för det har jag haft lust med länge ^^

Hoppas ni har en bra start på denna veckan! ♥

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0