Home at last

Hm, jobbat 15:45-11:30 ^^ Skulle jobbat till 10 egentligen men det körde ihop sig på ett annat ställe (som jag bara gått bredvid på en gång) så jag hoppade in och va där i 1,5 timme. Så allt som allt nästan 20-timmars arbets"dag" :P Men det är bara tillfälligt så det är lugnt. Tar på mig så lite extrapass som möljigt nu när jag har 95%, lätt att ma jobbar för mycket annars och då mår man bara dåligt.

Idag skiner solen ute :) Tog med mig kinamat hem som vi åt till lunch, mums! Ikväll blir det kanske grillat om vädret tillåter. Tänker faktiskt inte göra så mycket idag :P Kanske spela något spel :) Gräset behöver klippas märkte jag, men det får Joel ta tag i om han orkar ^^ Hoppas ni har en bra helg ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0